Mat

Kyckligen som vi köpte igår (färdig grillad) tror inte jag var klar!
Jag misstänkte det redan igår men Stefan var kanon säker på att den var det och idag har vi båda ont i magen.. ursch!


Slängde ihop lite pyttipanna så vi fick i oss lite lite grann iaf, bättre än inget iaf ..


Nu snart ska jag/vi (?) ta ut hundarna en sväng, får se om jag tar dom själv eller inte ikväll.


Är supertrött nu och skulle med all säkerhet somna om jag la mig ner, skööönt.. Längtar faktiskt efter sängen ♥


Har varit nere på stan en sväng idag och bl.a betalat min nya lur som nu är på G :D
Mycket mer har det inte varit idag.. Aja, vi höres i morgon eller kanske senare goa underbara läsare! :)




Kramar

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

tack (:

jaha nä men alltså jag har gjort min sj... det är bara att hitta ngn bra stil och kopiera det som en bild och sen lägga till den på varje inlägg :P

kramkram

2009-10-13 @ 12:48:27
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

nja det gick väl sådär.. vi gjorde typ inget och den sk teamleadern visste varken ut eller in :/

tråkigt med kyckligen.. det som är så gott :)

jag kan fixa en åt dig så får du se om du gillar den... :)

2009-10-13 @ 13:35:28
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

hur ska jag skicka den till dig?

2009-10-13 @ 13:50:33
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0