På Uppdrag Utav Mats :)

Så börjar jag nu att blogga igen :)
Det var som sagt Mats  (Min kusin Saras sambo) som nu sa att jag minnsan skulle börja blogga igen för dom vill läsa, hihi.. söta :)

Nu vet ju Mats varför jag slutade men lyckades övertala mig.. Sen är det klart att jag saknat bloggen den lilla tiden jag varit borta men jag behövde väl en spark i arslet utav någon och där kommer Mats in i bilden , hehe :P

Så Jag Säger, Tack så mkt Mats :)

Mats och deras söta goa Junior :)


Vad har hänt sen sist då?
Jo jag har köpt en ny data så nu behöver vi inte stressa om varandra om en och samma :) Superskönt och jag gillar den väldans mkt :P hihi..
Vi har även köpt ny tv, lite kul att unna sig lite :)


Idag har vi varit på alla möjliga affärer med svärmor :)
Bl.a IKEA där vi hanlade lite smått, galjar, skålar, glas och doftljus så det doftar väldigt gott här hemma :)

Stefan är lite sjuk, han sover redan, men jag sitter här och sitter :P
Borde kanske sova.. hmm.. Men jag är inte trött, jag var trött men sen badade jag och var ute med hundarna och då blev jag pigg :S
Har väl inte så jätte mkt att dela med mig av just nu men de kanske kommer nå intressant imorgon, vem vet ? :)
Lite trött är jag nog ändå för det svider i ögonen, eller så har jag suttit för länge vid datan.. haha..

Igår kollade vi på Nya Falk filmen, Ruggit bra ! Lik som dom andra :)
Alltså ett hett filmtips  Johan Falk -National.Target  -  Toppen bra :)

Nej nu ska jag nog krypa ner i sängen med min redan sovandes make och hundar.. Ha det så bra :)



Bossen Leker för fullt med Ceros som inte riktigt verkar sugen, haha :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu hitta det jag hur man skulle göra=)

klart du ska börja blogga igen..

2009-10-10 @ 01:39:41
Postat av: Mats

bra... du får inte sluta blogga för vi vill läsa

2009-10-10 @ 01:44:22
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

hehe alltid bra med lite påskjutsning...

va trevligt med lite nya grejor (: vad blev det för data?

så himla söt er valp är (:

2009-10-10 @ 11:56:12
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0