Rätten att kränka andra?

I min värld så existerar inte den rätten och jag anser att den rätten inte kan existera i någons värld..


Alla är olika, alla har sina bekymmer, sina egan tvivel och problem.

Vem ger vem rätten att dömma andra människor, dra alla över samma kant pga en diagnos, ett papper?
Nej, ursch den sortens människor som har sådana fördommar klarar jag mig bra utan!


FyFan va jag känner mig både arg, ledsen och hemskt besviken.
Men det är kanske så,


Den man minst anar, eller vad tror ni?



Jag är verkligen för upprörd för att ens kunna skriva något som verkar vettigt för andra som läser så jag tar en pause och försöker att lugna ner min nerver ett tag..



Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

ok,, nä jag vet ju hur det känns att va sjukskriven... va det i över ett år med och efter Liam. Så jag förstår hur du känner. Det är verkligen att komma ut i arblivet igen och spec nu när det varit så dåligt med jobb och man inte har ngn slutförd utbildning... så de e därför jag ska ta tag i det nu :) hoppas på det bästa..



nu ska jag va lite onyttig och käka pizza (;

2009-10-22 @ 20:18:00
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0