Ryggen

Det är anledningen till den extremt kassa upptateringen.. Jag kan fan inte sitta upp, hemskt!
Det gör ont varje sig jag sitter, ligger eller står men de e nog värst när jag sitter.. Det här är inge kul alls :(
Blir helt deppig, kan ju inte ut och hitta på nåt med karln heller när ryggen är totalpajjad.. Det blir till att dega på soffan..

Nu ska vi iaf snart kika på dom avsnitt av Inlåst som vi har missat.. Vi har båda en hel del åsiker gällande avsnitten så det blir till att pausa och diskutera måååånga ggr, därmed bättre att kolla genom datan än när det går tv.. 


 
Har ett par avsnitt utav Lie To Me också, det är en till serie som vi verkligen gillar.. Man lär sig dessutom en hel del samtidigt, riktigt coolt faktiskt, pratar dock i mun på varandra gör vi, hehe.. Men Men..



Har legat åt och kikat på MTV nu på kvällen om soldater som kommer hem ifrån Irak och ska bygga upp sina liv igen efter att ha tagit så många liv.. Väldigt intressant.. Mina personliga meningar är delade ang detta ämne.. Men det var en del saker som fick mig att tänka till, en f.d soldat i 25+ åldern sa,
- Jag är beroende utav att döda..!
Jävla otäckt..
En annan sa,
- Hur ska jag nånsin kunna förlåta mig själv för alla liv jag tog? Mitt jobb var att mörda andra.
Ja det säger väl det mesta?

Nu kan jag inte sitta upp länge..
Hörs kanske senare, det återstår att se..



Bwt, Grannen har fest, lokaen är proppfull med fulla ungdommar , håller tummarna för att dom inte slår sönder flaskor denna gång för då blir jag TOKIG!
Ceros hade reagerat väldigt starkt på ett gäng ungdommar när Stefan var ut med honom, skit och gap + påverkade = Inte Ceros favorit.. Han gör dock inget förutom att "bossa upp sig" men denna gång hade han muffat till lite och när S sedan passerat så hör han
- Skulle bara våga..
Min reaktion när S berättade detta va, VÅGA VAD?
Tror dom att han/vi är så jävla dumma att vi låter vår/våra hundar reagera och göra utfall i såna lägen? Att vi skulle släppa nån utav dom? Idoter till snorungar!!
Dom borde tänka ett steg längre då det faktsikt finns idioter till hundägare som skulle släppa sina hundar om dom hör en sådan komenatar.. Vad ska dom göra då? Springa ifrån en Rottis/Pittbull/Schäfer eller vad det nu skulle vara för ras.. Vilket skämt..


Ceros på kvällspromiss i STHLM för 2 år sen :)



VISA HÄNSYN TILL HUNDARNA SOM PASSERAR ER NÄR NI HAR DRUCKIT!
Vissa hundar tycker att det är hotfull och otäckt, det handlar inte alls om elaka hundar..Det handlar om instinken som dom har, vilket är att vakta matte/husse ifrån möjliga hot.
Nu hände det inget i detta fall, Ceros skulle inte alls göra mer än att skälla lite ifall dom kom fram påverkade så länge DOM gör "utfall" emot oss eller honom och Boss.. Men andra hundar kan vara mkt mkt känsligare än honom. Och det är inte alltid en lätt match att hålla i en hund som känner sig hotad och ännu svårare att få dom lugn om personerna/Personen som utgör hotet inte går sin väg.

Det var det jag hade på hjärat just nu.. Hade inte alls tänkt att skriva ett så långt inlägg men nu blev det så iaf..

Ha en trevlig kväll!


kraaam

  

Kommentarer
Postat av: MESTELSA

tjenamors! hur är allting hos dig idag?



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

2009-10-31 @ 23:21:09
URL: http://mestelsa.blogg.se/
Postat av: Karin Arhamn

Vilken fin bild på Ceros :D

Stackare, det är inte kul att gå runt med konstanta smärtor!

Jobbiga ungdomar det finns där ni bor! Respektlöst. Jag funderade också på vad de kan ha menat, förstår inte riktigt :S

Hmm, kan inte sova! Ser fram så mycket mot flytten imorgon! :D Äh, ska göra ett försök

Vi hörs! Hoppas du blir bättre i ryggen snart!

Puss och kram

2009-11-01 @ 03:01:08
URL: http://arhamn.bloggsida.se
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

ja halti funkar verkligen jättebra... först använde jag det för att hon va så stark när ja va gravid och hade foglossning. men nu använder jag det mest för att hon är otroligt känslig runt halsen och börjar klökas så fort hon har ett vanligt på, det är efter att hon höll på att kväva sig när hon fastnade med halsbandet i en spak i bilen... och så drar hon alldeles för mkt med sele så då passar halti perfekt... :)

2009-11-01 @ 12:27:15
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0