SNÖ

Igår när vi beslöt oss för att ta ut dogsen på sin kvällpromenad så möttes vi av årets första snö :)
Det var dock snö blandat regn men det var iaf SNÖ :) Ceros blev tokglad, då han ÄLSKAR snö :P Hehe och det var på honom som man verkligen såg snöflingorna då dom landade som ett täcke över hans svarta tjocka päls.. Mysigt :) Hundarna var dock en aaaaaaaning blöta och tokglada när dom kom in vilket inte är en bra mix.. haha..



Idag är jag hemskt trött..Ville inte alls gå upp ur sängen och när jag väl gjorde de så upptäckte jag att jag har SKIT ONT i min vänstra fot :S Känns som den är helt vriden och jag haltar fram, skumt för jag har inget minne utav att jag trampat snett eller nåt liknande :S Det blev en haltande promenad med dogsen men det är väl bara att ta ..



Ska ta och ringa ett superviktigt samtal åt min käre man som han aldrig kommer till kritan med..Ska passa på nu när jag är ensam hemma för jag blir så stressad när någon står och stampar eller pratar brevid, kan inte alls koncentrera mig på det jag ska säga och det blir bara en gröt i mitt huvud..


Ahhhhha, igår träffade jag en superduper trevlig frisör! En riktigt härlig människa som utstrålande både det ena och det andra, vi hade en massa att prata om och ja.. Det blev en trevlig klippning :) Dit ska jag helt klart igen! Toppen tjej, både som person och frisör! :D




Jg har fått en sån jäkla fin namnlogga utav Tilda! Tusen tack gumman! ♥ http://tiiiildas.blogg.se/index.html

Kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0