SnurrSnurr ( Varning för långt inlägg )

Det är snurrigt i mitt huvud just nu, mestadels pga det jobbiga samtalet jag fick ang pappa, så mkt frågor som snurrar i mitt huvud. Vad ska jag göra nu? Vet inte riktigt hur jag ska hantera det här, låter kanske mysko för er läsare men det är väldigt svårt!



Mötet idag var oxå bara en massa snurr och strunt! Prata 1 timme, vänta en halvtimme (endast för att han inte visste vad som var rätt och fel, han kom tillbaka med svansen mellan benen, jag hade helt rätt och blev uppbackad utav den älsta läkaren spec inom ämnet) Sen säger människan, " ´Jag Googlade lite på nätet" .. Öh, what?! Satt jag i ett väntrum , mådde skit medans han googlade på nätet? Helt sinnesvrickat! aja, hur som haver så blev det bra tillslut.
Han säger att jag ska åka till apoteket för han sätter in en medicin som jag tidigare själv tagit bort då jag kände att jag inte ville ha den längre, men nu ville jag ha den ett tag framöver av olika anledningar (Privata saker).




Jag och Lover åkte till hans farmor och fikade, pratade och gulligullade med älskade Nelly (Ett MÅSTE) hihi, kan inte säga det för många gånger, Älskar både kvinnan och hunden ♥
Blir alltid så full av energi och gläjde när jag är där , underbart!
Men känns alltid lika tråkigt att åka men vi har ju våra hundar hemma oxå så vi måste ju.
Fick iaf en vinterjacka :D Känner mig lite bortskämd, vilket jag verkligen INTE är van vid..
Blir än idag generad då hon ger mig eller oss nånting, fick med oss en massa underbart fina gardiner oxå :) Toppen!



När vi är väl skulle åka hem så tänkte vi att då åker vi in till stan direkt och går och hämtar ut medicinen som läkaren då hade satt in åt mig, vilken nitlott, där fanns då inga nya recept.. Jag var mindre glad kan jag säga då jag hade sprängade huvudvärk och mådde jätteilla, kul att åka hela den jävla vägen för absolut ingenting.. Men påsar upp över öronen med gardiner osv.. Gaaah!



På stan hamnade vi mitt i smeten på ett tjaffs emellan 10-20 unga ungdommar och 1 vuxen onyker man.. Vi drog oss fort därifrån, bland det första jag sa till Stefan var, "Snart kommer farbror blå" , mkt riktigt, när vi kommer ut från apoteket och är påväg tillbaka till bussen så ser vi blåljusen komma.. Vår gissning är att han fick följa med blå/vita till stationen förmodligen fylla, men vem vet? .. Vi satt på Bussen så vi vet icke med säkerhet men det såg så ut. Och det slutade i ett långt samtal om dessa väldigt unga personer som springer runt på stan, visst, dom är små, dom är inga muskelknuttar, men när dom är 15 stycken och du är ensam? En kniv kankse dras fram osv osv.. Nej, vi kom fram till att det är hemskt tragiskt vart världen är påväg! Det staratas nu i så ung ålder att det är otäckt, och just detta med gäng.. I just detta sammanhang så åkte mannen ner i gata 2 ggr och det ropades av en pojke, skulle gissa ålder 15 (men de e svårt att gissa åldrar nu för tiden) ur hans mun flög orden,
- vart är kniven, ge mig kniven!
Ursch Ursch Ursch.. Tur att inget allvarligt nu hände men vad hade kunnat hända?
Det var faktiskt en mkt äldre man som satte stopp för detta bråka och gick emellan, alla andra stod och tittade på.
Även vi, dumt? Kanske, ajg brukar ingripa men denna gång var det inte ett tillfälle jag varken hade lust /tid eller ork!  Det löste ju sig bra i slutändan iaf.
Tycker dock att polisen tog sig sin goda lilla tid innan dom dök upp.. hmm.. Aja, nog om det nu.



Har kikat på Efterlyst här hemma nu och det var nog det som väckte alla dessa ord inom mig, därav detta långa inlägg, orkar ni läsa hela så gör ni, helt upp till er :) det var skönt att skriva av sig iallafall..


Nu behöver min kusin mig så jag avslutar här och tar tag i detta med henne genom telefon..


Kraam 

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0