Svag

Jag har varit så svag i precis hela kroppen, precis hela dagen.. :( Jag har alltså inte kunnat röra mig knappt, sitta upp var superansträngande opch att stå ska vi inte ens gå in på.. URSCH!
Jag har faktiskt spenderat hela dagen/kvällen i soffan.. Tog Ceros i morse och Stefan tog Boss men resten utav dagen har Stefan fått ta dom , jag vågade helt enkelt inte eftersom jag var/är så svag i kroppen och all styrka är liksom som bort tinad.. Och skulle det hände nåt så nåste jag ju orka hålla emot, även om Ceros lyssnar väldigt bra på rösten, och halt är det ute oxå..


Det upptäckte jag när jag tog mig själv i kragen och tvingade ut mig själv med Boss, kunde bara inte låta bli att få lite luft och Boss fick följa med, SJÄLVKLART skulle vi träffa på en katt.. suck.. Aja, han var ovanligt lugn så det tackar jag för.. :)



Nu emot kvällen mår jag lite bättre iaf :) Hade tänkt att ta ut Ceros på en sväng, han har cyklat med pappsen idag så han är rätt trött, men ut och gå måste han ju iaf :P


Nu när det snart är natt, då börjar min kropp piggna till lite, vadå onödigt? ..
Hade hellre mått bra imorron, men jag får göra det bästa av det hela :)



Får se om jag kikar in nå mer senare.. Ha de så bra.




Blogg.se är supersegt och det gör mig tokig, har inge tålamod alls för de känner jag så det blir ett inlägg utan bild/bilder.. Sorry..


Kram

                                              

Kommentarer
Postat av: Moster Sandra

Hoppas du mår bättre idag

2009-10-20 @ 08:58:55
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

hoppas du kryar på dig (:

nädå det är väl bra med mig... har sovit väldigt dåligt dem senaste nätterna så man är väl lite seg.. menmen.. idag är man hundvakt till mini aka. "tratten" ;P

2009-10-20 @ 10:38:01
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0