No Name

I mitt huvud är det bara blankt.
Det är tyst.
Det är tryggt.
Men ändå ett så stort kaos.
Tusen tankar flyger.
Tusen känslor svider.
Hjärtat slår snabbt och hårt.
Hjärtat tar styrk, smärta.


Regnet faller ner utanför fönstret.
Träden gungar utav den starka vinden.
Det är kallt därute, jag vet det.
Mina händer blev röda och stela av kylan.
Ändå vill jag bara springa rakt ut i regnet.
Med Ceros vid min sida.


Men jag sitter på andra sidan fönster.
Jag sitter där och ser ut.
Funderar över så många saker.
Men ändå känns huvudet så tomt.
Men är endå så fyllt av tankar.


Jag kryper ner under täcker istället.
Ceros ligger tätt tätt intill mig.
Han är trygghet.
Han är så mycket för mig.
Han känner mig.
Läser mig som en öppen bok.
Han tyr sig till mig i alla lägen,
Och jag tyr mig till honom


@Zanna




Du väcker så mkt kärlek inom mig..Du är mitt ♥ & Liv..


True Love Now And ForEver♥

 


Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv: Endel plugg, träffa pojkvännen och lite såntdär:)

2009-10-17 @ 23:13:17
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0