Trist

Just nu tycker jag att mitt liv är precis det, Trist.
Trivs super med min familj!

 aldrig hända nåt kul? Nåt litet iaf?


Va  fan, jag är bara 22 år gammal.. Lessnat på att bara sitta hemma och glo på helgerna nu för tiden.. !


Nu får jag ta och rycka upp mig och göra någonting åt saken.. Men vad finns det att göra i denna stan utan pengar?



Kan någon komma med något förslag kanske?
Innan jag blir tokig på detta och flyttar lr nåt.. Suck..


Älskar visserligen att mysa hemma men nu känner jag att jag vill UT och träffa folk och umgås på helgerna, annars är ju helgen exakt likadan som vardagen och hur Trist är inte det?


Det gör mig deppig ju.. bläää




Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får flytta till skåne så kan du umgås med mig haha :)

2009-10-24 @ 11:49:47
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

jo precis... jag hoppas det blir ändring på min vardag när utbildningen börjar (om jag nu kommer in såklart!).. behöver lite nytt, omväxling och inte bara samma gammla tråkiga rutiner vecka ut och vecka in ;P

hoppas du känner dig lite piggare idag :) kram

2009-10-24 @ 12:40:49
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0