True Blood..

Vi har spenderat kvällen framför tven och kollat på en GRYMT bra serie som vi  har tvärfastnat på :P
Har hunnit med nästan hela säsong 1 redan.. hihi.. Perfekt en regnig höstkväll som denna :)
Det är iallafall en serie som verkligen är värd att rekomenderas :)



Nu hade jag tänk att lägga mig och kika klart på nya Wallander filmen.. Vi gjorde ett avbrott senast och sen blev det inte till att kolla klart, desutom hade jag en make som hela tiden pratade, haha, vilket jag är alergisk emot när det gäller Svenska filmer.. Hittills tycker jag den mest är skum och förvirrande (filmen) men det kan dock bero på att Bejb pratade hela tiden så jag inte kunde hänga med :P
Gör ett nytt försök nu iaf.. :)



kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0