Tvätta :)

Idag har jag besökt tvättstugan mycket mer än 4 ggr :) Skulle tvätta upp våra vinterjackor eftersom att det börjar bli så satans kallt, speciellt på kvällarna när man är ute och promenerar med grabbarna :/
Men nu har jag tvättat upp allt som går att tvätta, tänkte att det var lika bra att passa på, behövde annat att tänka på än att min bästa vän flyttar idag.

Har även städat upp här hemma Inte för att det var speciellt stökigt lr rörigt men jag lyckades hitta saker att säda ändå :) Nu är det bara dammsugning och bädda rent sängen kvar :) Jaa sen ska jag vika all tvätt oxå som jag tänkte påbörja nu så det är klart när maken kommer hem :)



Gud så skönt det känns när man gjort allt man velat hinna med :) Lovely ! :D

Nu ska jag vika tvätt.. Hej Hej så länge! :)

 Truuue Love ♥
Va nog lite på lyset på denna bild, haha :P

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Du har rätt , det är svinkallt ute nu asså! Var ute med junior för en stund sen trodde jag skulle frysa till is alltså! Nu ligger han vid mina fötter och chillar hehe så underbar :) Puss <3

2009-10-02 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0