Vackert

Äntligen fick jag bilden på min mors grav..♥
Tack min älskade Sara som ordnade den åt mig ♥



För mig är det overkligt att det faktiskt är min mamma som ligger begravd under jorden,
Blir iskall i kroppen när jag tänker på de.. *uh*

Men Hennes gravsten, hennes sista viloplats är såå vacker!
Man ser en ram som står lutat emot stenen,


Det är en dikt som jag skrev och ställde dit på 10års dagen.
Himla facinerande att den fortfarande står där och är läsbar efter alla dessa år,
Den har nu stått där i 5 år i regn, snö osv.. Man trodde texten skulle försvinna med tiden, men icke..
Det är endast ramen som jag gjorde som tappat bokstäver, tidigare stod det SABINA, men nu är bara bokstaven B kvar..


Kan det vara så att min älskade mor vakat över den?..




Appropå mamma, så kom inte halsbandet med hennes guldhjärta idag heller .. Känns förjävligt rent ut sagt!
Kommer det inte i morgon så sket människan helt enkelt i att skicka det till mig och då får jag nog ett frispel..







Kommentarer
Postat av: Sara

Så fint där, var inte så länge sen jag besökte den , första gången för mig, var då jag tog bilden .. skit fint , men som du säger , overkligt att hon ligger där men jvligt fin är den , absolut att hon vakar över den :) dikten e jätte fin ! :)

PUUUSSS <3

2009-10-15 @ 12:33:52
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

hoppas verkligen att han skickat det till dig... det ska ju inte va så svårt.

jättefin gravplats (:

2009-10-15 @ 20:51:19
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-10-17 @ 13:50:14
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0