Videosamtal

Jag har precis haft ett sådant med Lilla Timmy (Evas bedårande son).. Han längtade såååå mkt efter mig och Ceros (Han är den mest populära hunden bland barnen, hihi)
Han upprepade meningen om och om igen om hur mkt han saknar oss.. Hjärtskärande..
Men då kom jag på den briljanta idén att han iaf kan få se mig och Ceros genom Cam :)


Det är ju inte samma sak men han blev jätteglad och sen jätteledsen när han var tvungen att sluta, ursch, tårarna tryckte på så det var smartas att avsluta camen, vill inte att han ska se mig ledsen när han själv redan är, han är ju bara en liten pojke.. En pojke som satt sina djupa spår i mitt hjärta♥


Jag Älskar Dig Timmy Boy !

Du ska få träffa både mig och Ceros snart, jag loooovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0