2009-09-05

Vi har för en stund sen kommit hem ifrån stan, varit på apoteket, sen träffade vi på Eva, My och Sippan oxå :) My fick en ansiktsmålning på MC och Eva bjöd oss på varsin glass, Man tackar :)
Slog mig själv i huvudet när jag kom på att jag glömde kameran hemma, får se till att Eva skickar över bild på lilla My som en farlig TIGER :D skitsöt!

Nu är vi iaf hemma igen, jag har diskat och pulat och Stefan håller på att dammsuger :) Skööönt att få slippa de idag :) Har konstaterat att Ceros  Verkligen måste få sin dos av B-vitamin nu, han har det lite tufft denna årstid annars, så det ska jag köpa åt han när jag får pengar, VIKTIGT! 

Nej nu avslutar jag så länge.. Höres av folket :) 

Btw, igår somnade Stefan före mig, som alltid :P Fick iaf återigen trippa upp och hämta kameran..



Varför är Ceros så mysig att ha som fotpall när man sover? Först Boss och nu Stefan.. Hihi..



Kan det vara för han är så mjuk och go kanske?
Han verkar iaf inte ha nåt alls emot det ;)



SÖT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0