2009-09-16

Först och främst vill jag bara säga att igår slog vi läsar rekord här i bloggen, Skoj :)



Dagen har varit lite förvirrande tror jag.. Den har både varit trevlig och snurrig :S
Åkte till Eva idag och umgicks ochväl där så slutade de med ett samtal med myndigheter som drev mig till vansinne! IDIOTER! Hur som helst så var det trevligt att träffa Eva, var ett tag sen nu..
Senare åkte vi och hämtade sötaste My på dagis :) Sen fick jag skjuss hem till maken och pojkarna :)

Möttes av en väldoftande lägenhet, för där stod min man och lagade middag :) Jättegott!

Sen tog vi en långpromenad med våra älskade grabbar, mysigt :)

Är faktiskt rätt trött nu så jag avrundar här :)

Hoppas ni alla haft en toppen dag :)




Efterlyst ikväll då .. Det är nog faktiskt det enda som jag och Stefan verkligen följer tillsammans varje vecka :)


Älskar er mina underbara killar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0