Ännu en dag..

Och jag är fortfarande sjuk!!!! Dock lite bättre idag så det börjar kanske släppa? *Håller tummarna*
Mår fortfarande illa och är typ död i kroppen, men det går över :) Tror febern har gett upp iaf.

Stefan åkte till svärmor nu en sväng med älskade Ceros.. hmm.. inte van att vara utan min vovve :/ Fast han är hela 4 år så känns det som han tog min bebbe.. haha.. Jätteskoj för Ceros, mindre skoj för mamma som saknar han massor! Hoppas dom har skoj iaf :) Vill egentligen följa med men känner mig inte tillräckligt pigg :(

Nu ska jag fortsätta att sitta här och sitta :S Lr nåt..

Gud så jag brjade sakna Ceros när jag skrev om det, fick lite ont i magen.. :( Snacka om sepracinsångest från min bebis!

 Vacker.. Ohjaaa..

Kommentarer
Postat av: fiia

Okej :D vart bor ni då?



Har bort här ör länge känns det som ok min sambo har bort här i 21 år så ska bli skönt att flytta till nytt ställe:D

2009-09-11 @ 17:42:29
URL: http://wadenrud.blogg.se/
Postat av: vesna

fin hund =)

2009-09-14 @ 01:11:52
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0