Bilder från Igår..


Jag Tror bestämt att dessa två älskar varandra ♥



Närbild: Boss har hittat sg själv en fotpall ;) hehe..



Bädda Gärna Ner mig, Mamma, Det är MYSIGT ;)



Stefan är trött på mig med kaeran, så han kom på en idé,
Jag GÖMMER mig helt enkelt, tills den är borta, haha..



Den klassiska, såhär somnar jag OFTA på Stefan :)



Vaknade till i natt medan alla grabbar sov och noterade att jag var tvungen
att trippan och hämta kameran då Boss hade hittat en mysig ställning att sova i,
Vem tror ni att han fått de ifrån..? hihi..



Kan det kanske var ifrån den här chamören han hittat den ställningen? :)



Ingen kan säga att dessa vovvar inte är oerhört personliga ;) ♥


Nej det får duga sålänge, återkommer :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud vad fin din blogg blev. :D

Förlåt för att de har tagit en stund och svara men aj har stött på lite problem.

Gud vad fina dina hundar är. Sitter och ler varje ggn ja kollar på dom. :D



Hoppas huvudvärken har gått över.

Såklart man ska bjuda på skojiga bilder, man kan ju inte va seriös heeeela tiden liksom.:P



Min kompis har en shetlans sheepdog, och han blev biten av en tax i ljumsken, fick ett stort öppet sår och min kompis fick aldrig tag i ägaren. (det var en gammal surgubbe)

Det är som barm, bebisar är såå söta men dom växer upp dom också. Man måste tänka på framtiden också. Inte bara nu och 1 månad framåt.

Folk är verkligen idioter. Hundar är som människor, dom har känslor, dom känner ensamhet, smärta, kärlek och rädsla. Men så tänker inte vissa, de e ju "bara ett djur".. Ja grät floder när jag var tvungen och avliva mina katter, men min kille ba; men vf e du så lessen för? gråter du så kommer ja skratta..

Snällt liksom.



Men gud. Har man en hund så har man också ett ansvar. Såklart man ska ta hand om hunden om den nu blivit skadad.. Skulle hon låta hennes barns sår vara otvättat ? Vissa folk. Sen blir jag så ARG när hyresgästföreningar inte tillåter amstaff, bulldog och pittbullar i lägenheterna.. Men schäffrar, labradorer och dom andra vakthundarna då? Dom e väl lika "farliga" ?Min granne har en pittbull som heter Joice och den där hunden e så sjukr glad hela tiden, ska hälsa och slicka på en. Den hunden älskar barn men är så försiktig med barn. Helt underbar. Sen har vi en Rottis i grannporten som har hoppat på flera st ute plus sina egna ägare. Som tur var har dom inte kommit till vårt område och sagt att pittbulls och så är förbjudna, men i grannområdet så har dom..



Åh vad romantiskt det låter. :D Det kan ja tänka mig, man kanske tänker på alla när man går in men inte när man väl står där. Jag kommer nog inte våga gifta mig. :P Ja e så blyg och hatar och va centrumet bland folk. :P



Hur kan folk vilja se nån äktenskap/förhållande gå åt helvete ? Det är bara sjukt. Jag tycker om och skriva personligt för då kanske nån som har vart med om samma sak kan komma med råd eller så. Sen så vet ja sj att folk har olika åsikter och de e bara bra.

Men alla vet att dom flesta bråkar lite då och då och andra mer i ett förhållande. Man är olika personer, såklart man kommer ha olika åsikter om saker och ting. Man kan inte ha de perfekt hela tiden. Plus ja tror att man kommer närmare varann om man bråkar ibland, för man lär sig en annan sida av den man älskar. :)



Vi hade bara hemma kväll. Jag älskar och vara hemma och kolla på en bra film, mysa med godis och läsk.. :D Roligare än och gå ut och dricka sig skit full.



Yes självklart kan vi ta de privat. :)

Ja hittade ju mina o mina småsyskons gamla bebiskläder, man skrattar ju åt vad man hade på sig då när man va liten. haha. Hängselbyxor i manchester med musse på liksom. hahaha.



Åh, älskar hundar som älskar barn. :D Den där shetlands sheepdogen, han älskar barn, när Emilia var typ någon dag gammal så kom dom hem till mig och chili som han heter var jättenyfiken på vad ja höll i, så när ja sträckte ner henne så luktade han på henne, viftade på svansen och slickade henne på foten, för han vet att han inte får slicka i ansiktet. :D Sen när vi var på stranden en ggn när hon va liten så låg han bredvid henne och skyddade henne typ, han ville inte flytta på sig, om han flyttade på sig så låg han nära henne så han kunde se henne. :) Skit gulligt.



Ja försöker och vill verkligen kunna skriva varje dag och flera ggner om dagen, ja älskar verkligen och skriva men hon brukar vakna när ja e klar med alla komentarer. :P Men de ska bli ändring på de. ;D



hahhaa, ja märkte inget innan du sa nåt. ja kan läsa upponer om de skulle behövas. Men du har rätt om tagenterna, mina håller också på och bråkar med mig.



Vad ska du göra i helgen då? :) Hoppas nåt mysigt.

Vi hörs !



Massa kramar!

2009-09-04 @ 17:19:42
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0