Dagen..

Har precis kommit hem från en snabb stadstripp med Eva & lilla My :)
Eva handlade 2 tröjor och ett par byxor åt Darek och vi hamnade i en diskution om bröst, haha, ja inte Dareks bröst utan skillnaden på våra och vilka kläder som passar mig vilka som passar henne, vilket slutade med att ingen köpte nå åt sig själv.. hahahaha :) Skönaste :P

Knäppte lite bilder såklart :)

Lilla Myan var en kissemiss idag :)



Och vi lyckades icke få till nån bild så vi gav upp efter försök 2 :P



Sen tog vi bussen hem (hade klackar så orka inte gå)



My hittade sin egna plats & utbrast när hon försökte flytta en liten kartong,
- Åh, nu skulle vi haft Stefan här så han kan flytta den här till en annan buss!
Gissa om vi skrattade...?



Dagens citat..

Eva - Ja då ska vi äta nåt när vi kommer hem, vad vill du ha My?

MY - Jag vet inte.. *ser fundersam ut*

Eva - Köttbullar och makaroner?

MY - JA!

Eva - Eller kanske fiskpinnar?

MY - NEJ ! Jag äter inge skaldjur! 

Haha, hon är bara för go den ungen ;) Försökte få henne att berätta när hon kom fram till att hon plötsligt inte åt fiskpinnar längre, vilket hon alltid gjort förut, men icke, damen hade bestämt sig, köttbullar skulle det bli och ingenting annat :P

Nu vet vi det oxå gott folk, enligt My så ingår fiskpinnar i skaldjur kategorin, hehe..


Nej nu ska jag diska & invänta maken för att sen ta en promix med grabbarna :)

See you later.. :D

Btw, varför är vissa folk OMÖJLIGA att få ett bra foto på om dom är medvetna om att man knäpper..?Det problemt har Eva och det snackades det mkt om idag, jag fick till de halvdant då hon inte märkte :)
Orkar dock inte lägga ut alla här.


Kommentarer
Postat av: egosandro

Vad fin bloggen blev!!!

2009-09-03 @ 17:00:05
Postat av: sirpa

Kul,,du fick en ny design på bloggen,,den blev jättefin,,glad nu förstår jag

2009-09-04 @ 12:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0