Dålig updatering?

Mjo jag vet att jag varit kass nu.. Men det står fan still i skallen :S Vet inte riktigt vad jag ska skriva om och då blir det till att jag struntar i att skriva alls..

Vad har vi gjort idag då? .. Varit en sväng och handlat. Köpte lite Blockljus i olika färger och faktiskt även mössa och vantar åt mig så nu fattas bara halsduken och en ny jacka så är jag nästan klar för en trööökig kall vinter.

Har precis kommit in med dogsen , jag och bejb. Tog en lite längre prommis nu på kvällen, har haft så hemskt ont i kroppen dom 2 senaste dagarna :S Varje led värker. Aja, sen var det inte så mkt mer.. 

Jooooooo, Jag Älskar Min Stefan :) ♥ 

Nu ska jag svara på lite komentarer (om inte de oxå ska strula), ha en trevlig söndagskväll!


Nu strular blogg.se med mig så det blir tyvärr inge bilder :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0