Du står vid mig <3



Många hinder i vägen, tiden rinner iväg,
Uppgiven i själen på tok för länge,
Vem är jag idag?
Jag har tagit mig upp nu,
Med hjälp av en ängel.
Du  ger mig trygghet när dörren är stängd,
Du låser upp med en nyckel som du trodde jag slängt.
Men den har jag bara sparat  för någon sån som du,
Som öppnar upp något och får mig att leva nu.
Alla år som jag bara längtade bort,
Till ett paradis med någon av samma sort.
Men ingen kunde se mig för den jag var,
Ingen kändes äkta som du & jag idag.
Numera blåser vinden i seglet,
Med dina andetag, tar jag mig fram idag.
Livet lever varje minut nu tillslut,
När jag andas ut för du har gjort mig hel.

Du är där för mig, när mörkret smyger sig på tar du min hand och ger mig din kärlek och trygghet till mig,
När inget funkar så står du där med mig.


Jag älskar varje gång du kysser i vind,
Jag älskar varje gång du stryker min kind,
Jag älskar varje gång du älskar med mig,
Och jag vill vara din så länge jag lever och andas in.
En dikt, en låt, kalla det vad du vill,
Men det här är mitt sätt just nu att ge min kärlek till.
Du vet vem du är och jag hoppas du hör min röst nu.

En ängel som svävar ovanför mig..




Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

va skönt med fint väder..

jodå vi va hemma hos min mamma och lillebror och käka smörgåstårta o sånt eftersom han fyllde år..

jo visst är det ;P alltid kul att få lite respons när man skriver ngt även om man inte skriver för att få "status genom besökare ;P

2009-09-26 @ 14:42:47
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

jo jag har också lagt märke till det ett par gånger.. och då blir man bara irriteraf efter ett tag eftersom man sj försöker va duktig med att iaf skriva ngt ngn gång... jo det gör jag med.

grandisen är min lillebrors och den grå är vår (:

2009-09-26 @ 16:47:54
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-26 @ 16:48:55
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Leia

Så skönt!

Det är bra här med. =)



Så vad gör du för något?

2009-09-26 @ 18:16:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0