...

Nu är jag övertygad om att jag håller på att bli sjuk :(..Kom inte utt ur sängen idag heller och när jag väl gjorde det så kändes det som hela världen snurrade, jorden shuvudvärk och illamåående :S Hoppas man inte åkt på den där svininuflensan, fy fan!

Älsklingen har varit på AF idag och ska till FV nu snart, han är inte heller pigg, så tummen upp för Stefan som kämpar på ändå :)

Har inte gjort så mkt förutom att ätit lite, välidigt lite frulle och varit ute med killarna, ska försöka ta mig ett ryck och diska och bädda sängen, även hinna ta mig in i en dusch, lite sådär små otäckt när man e ensam hemma och känns som man ska svimma, urscha!

Nu så avslutar jag här med lite bilder ifrån igår på grabbarna som verkligen höll ihop tajt heeeela dygnet :)


Ceros försöker krypa under mattn lr nåt :P
Bos kollar med spänning på :)


Vilar lite tillsammans :)



Sen var det läggdags, mysas massa med både varann & oss ♥




Sen var det Godnatt, Självklart med varandra ♥
(Bossen ser lite mullig ut, sööööt:P )


Puss Godnatt :)



Men nu är det en ny dag :) Hej å hå.. Ska försöka ta mig upp ur soffan nu.. Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Mysfamiljen :D

2009-09-08 @ 14:52:51
URL: http://arhamn.bloggsida.se
Postat av: egosandro

Härligt att dom e så tajta, hundarna alltså ;)

2009-09-09 @ 08:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0