För mkt..

Nu är det helt enkelt bara FÖR mycket. Känns som jag slits i delar och jag funderar på hur jag ska orka hålla huvudet över ytan.
Kan inte bara sjunka ner heller.
Men ibland skulle det nog kännas lättare..hmm..

Idag har jag blivit kallad både de ena och det andra, jag tackar så hemskt mkt för det. Trevligt.

Äsch, nu har jag inte ens lust att sitta här efter allt. Tack för det.

Jag är så trött på att bli ledsen och sårad nu, jag är så trött att jag blir helt slut i kroppen och bara vill gå och lägga mig och sova. Orkar bara inte.

Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman<3 vad är det som händer???

2009-09-15 @ 20:45:15
Postat av: Karin Arhamn

Jag undrar precis som Sara vad som händer? Puss

2009-09-15 @ 23:38:35
URL: http://arhamn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0