Förbannade!

Det var en jäkla nerv att vara dryg lär jag ju säga! Trodde satan inte att det skulle bli värre men ACK så fel jag hade, har så ruggit ont nu, enda fram i magen och bak i ryggen, varje förbannade andetag så svider/hugger/bränner (?) det till, ajaj.. Trodde iaf det skulle bli bättre med medicin.

Och när jag rör på mig, det ska vi inte ens tala om... BLÄ! Självklart höger sida oxå, varför inte?

Nej nu var det mkt gnäll.. Och nu slutar jag upp med de :)

Vad gör ni då?

Själv väntar jag på att en film ska bli klar så jag får krypa ner i sängen med min lilla familj♥

Ceros tjatade om att få gå ut, igen.. Han har blivit lite av en tjatunge ;) Har han aldrig varit tidigre.. Maken var iaf snäll och tog honom utan att jag bad, antar att Ceros valpögon gjorde susen ;)
Bossen sover för läääänge sen, han slockna efter promenaden och sussar så sött så :)
Snart ska mamma göra bebis sällskap :)


Imorro kommer min underbart söta kusin hit ♥

Självklart har jag trippelbokat mig själv, suck.. Men Sara får gå först i kön i morron :) Saknar min lilla ögonsten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0