Fredag kväll..

Jag har nu tagit mitt bad, vilket var himelskt skönt..
Har Pratat med Stefan nu om varför jag bara kände suck, kände dock mer än det men det känns lite för privat, hur sóm helst så är jag glad att jag har en sån underbar man som sätter sig vid mig och pratar med mig, ber mig att inte vara ledsen osv.. GUD så jag älskar dig, Stefan ♥



Nu sitter jag och kollar på CSI, Bejb åkte och köpte lite mums mums som vi totalt glömt bort att köpa tidigare idag när vi va och handlade..

Aja, ska gå och ta mig en kopp te och en cigg..Är jättetrött idag så jag somnar nog tidigt, undra om jag börjar bli lite förkyld kanske? Ursch!!

Ha en mysig Fredag därute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0