Gaaah..

Vilken hemsk morgon.. Jag kom inte upp ur sängen, helt seriöst, det GICK INTE! Hade så ont i skallen, kändes som min ögon skulle ploppa ut ur huvudet :S Men upp måste man ändå.. Nu känns det dock bättre, en huvudvärkstablett och lite frukost gjorde susen.. Men GUD så trött jag var och jag somnade ändå kl 21.00 igår :S
Jag tror att jag håller på att bli förkyld.. Täpt inäsan och ont i halsen, urscha!

Aja nog om det, inge mer gnäll nu :P hehe..
Idag blir det nog ganska lungt, vill ju inte att förkylningen bryter ut helt..
Men hade tänkt att göra en krusbärspaj :)

Va hos Eva en sväng igår, därav ingen uppdatering igår, sen somnade jag som sagt tidigt så.. ja..

Vad gör ni idag då?



Hur söt får man vara?? ♥
 

Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

SJUKT! Jag var med om precis EXAKT samma sak den här morgonen! Galet!!! Sovit hela dagen i princip! Hoppas du mår bättre nu gumman!

2009-09-07 @ 22:49:04
URL: http://arhamn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0