Hallloj!

Idag vaknade jag med en täpt näsa och ont i halsen..Så det är väl en förkylning på G kanske? Skuttade iaf upp ur sängen och tog mig en kopp te.. Det är inte speciellt mkt bättre än kan jag inte påstå, fast jag haft mössa, halsduk och vantar på mig så har kylan lyckts få mig lite förkylig.. (roligt ord det blev, haha) Men nu slog det mig att det nog beror på mitt blöta hår som jag knallade ut med häromdagen med dogsen.. IQbefriaqde Zanna. :P

Vad bjuder dagen på? Det vet jag faktiskt inte ännu.. Tror jag ska ta det lungt så jag inte blir massa sjuk. Bejbi ska iväg ´på möte idag..Blir det lätt lite långtråkigt då för det känns som dessa möten tar upp hela dagen, men men, inte mkt att göra åt.

Känner ni därute att  hösten verkligen är här? Det är riktig bitig kyla ute nu, känns nästan som om det ska börja snöa snart.. hmm.. Jag måste apropå det ner i tvättstugan och se om det finns någon ledig tid så våra vinterjackor kan tvättas upp för BURR va kallt det är..

Vi höres senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0