Hatar det här med rubriker..

Först vill jag börja med att tala om att jag faktiskt varit ett vrak idag (inte för att gnälla å va jobbig) men jag har mått så hemskt illa och varit trött som en björn i ide.. skitjobbigt! Tror att det berosr på penicilinen som ska tas 5 ggr om dagen, kanske lite väl mkt för min lilla kropp? Har iaf inte missat en enda och det är jag jäkla stolt över :D Men nu på kvällskvisten så tog jag tag i det som jag skjutit på hela dagen, devillsäga, diska och vika tvätten som låg slängd på sängen (morr) Hur som helst är det avklarat nu! Kan som sagt inte somna om det är det minsta stökigt i kök å sovrum eller egentligen i hela lägenheten :P 


På detta sätt SKA det se ut i mitt kök,
Ordning och reda  och inge disk o annat skit! (ALLTID)





Tog en mysig kvällspromenad med min älskade Ceros, vi behöver våran ensamtid tillsammans.
Det är viktigt, viktigt för oss båda. Han är inte van vid att dela mig och min uppmärksamhet med 2 andra, även om han borde vant sig vid det här laget så tror ajg att han saknar OSS TVÅ ibland.. får så dåligt samvete, egentligen i onödan för han är ju med mig hela dagarna men han blir SÅÅ glad när han inser att mamma ska gå ensam med honom :) Hoppar och stutsar och busar som en liten valp :)
Misstolka inte, han älskar både Boss och Stefan nå otroigt mycket men i så gott som hela hans liv har det varit just bara han och jag tidigare. Älskar min busunge till tok :) Han vart dock kraftigt utskälld av nån liten och då menar jag verkligen LITEN och HEMSKT ouppfostrad hund här utanför som gjorde utfall m.m.. Men mammas pojke vände bara bort huvudet och låssades inte höra.. duktig pojke *STOLT* :D



Nu är jag nog nästan redo för sängen.. Tänkte ta mig en dusch först bara, ögonlocken känns tunga, även kroppen är rätt slut..

Nu kommer min älskling med Lax som han grillat iordning :) Jag som varit sååå sugen, mums ♥


Btw så fick vi 3 läckra mattor utav Robert idag och en mini inne grill sprillansny :) Det var gulligt av dig. Tusen tack ! :) (Bilder kommer upp här i dagarna)

Nu måste jag tydligen ta Boss oxå så vi höres väl av i morgon.. Sov gott allihopa!


Kommentarer
Postat av: egosandro

Vi har samma diskställ, "intresseklubben anntecknar" jag vet, men ville bara säga det :)

2009-09-23 @ 21:57:00
URL: http://egosandro.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0