Chockad..

Nu minsann har vi storhandlat :)

Men dagen tog en jäkla skum vänding då jag visade ett litet "exem" för svärmor och det slutade med vårdcentralen och penicillin 5 ggr om dagen i 7 dagar :S
Och när vi väl skulle hämta ut de på apoteket så hade deras datasystem krångel så inga recept gick att hämta :S
Midre kul när man måste påbörja kuren efter 72 timmar och jag iaf gått redan 2 dygn :S
Så det blir att ta sig till apoteket de första vi gör när vi vaknar.. Har iaf förklaringen på vaför jag känt mig så konstig på senaste tiden..

Jag hade nog inte gått och kollat upp de på ett bra tag om inte svärmor hade tagit sig en titt, tack gode gud för de, Tusen tack för all hjälp.♥

Har precis lagat lite mat här hemma, bättre sent än aldrig. Har även tagit tag i den lilla disken och städat käket som jag gör varje kväll, jag TÅL inte att vakna med NÅNTING på diskbänken, då förvandlas jag till ett monster.. haha ;)
Nu är jag tvärslut i kroppen men inte i skallen.. trökigt!


Blir nog en film och bara en myspys kväll här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0