Hmm..

Här sitter jag och e less..För nu vill jag ha fredag, då rullar det in pengar p kontot och jag kan därmed köpa cigg som jag nu sitter utan och det gör mig sååå deppig och tjurig.. ursch!!! Jävla berooende..Ni som röker vet hur jäkla jobbig denna sits är :( Är även ruskigt sugen på cola!!!





När jag satte mig vid datan i morse och i vanlig ordning läste dom bloggar som jag följer varje dag, hoppade in på min moster Sandras blogg, där hon hade skrivit ett långt inlägg om min mamma, hennes sista minnen av henne i livet och även om den dagen, just den stunden då hon fick beskedet om att mamma inte längre fanns i livet.
Det berörde mig så otroligt, tårarna rann ner för mina kinder, jag har läst det ett fler tal ggr idag och jag tror jag kommer att göra det igen..Så TACK kära Sandra för att du delade med dig av dina minnen, tankar och känslor ♥
http://egosandro.blogg.se/    - Kika in på hennes blogg, jag gillar den SKARPT!




Jag vet att jag sällan skriver om min mamma här i bloggen, men ibland har det hänt, jag har mina perioder då jag tänker, saknar och minns henne väldigt starkt och då mår jag ofta också väldigt dåligt, jag blir arg mestadels, för VARFÖR? Jaa, den frågan har jag och min släkt ställt sig i så många år nu och ag har nu gett upp hoppet om att nånsin få ett svar. Och det äter upp mig innifrån. Jag saknar och älskar dig, mamma ♥


Kommentarer
Postat av: Moster Sandra

Du e söt :)

2009-09-16 @ 14:51:21
Postat av: Moster Sandra

Jo glömde ju att skriva, undrade just varför mitt antal besökar steg igår, ditt fel ;) mohahaha

2009-09-16 @ 14:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0