Hoho :)

Halloj gott folk!

Haft en trevlig dag idag?

Själv försov vi oss i morse men hann som tur med mötet som jag hade :) Kom faktiskt t.om 20 min för tidigt :P haha, stess i onödan men hellre för tidig än för sen, inte sant?

Har spenderat min dag tillsammans med Eva :)
Var och hämtade lilla My på dagis och tog en promenad tillbaka till Eva med Eva såklart, lilla Myan och söthunden Sippan :) Tog Sippan på hemvägen och tränade henne lite, så hon blev av med lite energi i skallen, lillskrutten :) Hon var så duktig så, inga problem alls.. Kul att hjälpa till med andras hundar, har jag alltid tyckt :)

Käkade korv med lilla kattungen som är såååå sjukt söt så man nästan kolarvippen med sin dundermjuka lååååånga grå/vita päls :) En riktig pärla ;)

Älskade har varit hela dagen hos Farmor och kapat träd :) Så vi är ett trött par nu ikväll, hihi, blir en mysig promenad med pojkarna och sen sängen *gäsp*

Har hunnit med att diska och laga mat iaf så nu är vi mätta och belåtna här hemma :) 

Pratade med min ögonsten till kusin idag oxå, min lilla skrutta! Ville bara nämna att JAG ÄLSKAR DIG OXÅ ♥ (fick en go komen´tar utav henne såg jag )

Nej nu vill jag faktiskt bara ta det lungt resten av kvällen så jag avslutar här.

Ha en toppenkväll :)


Jag och min goa Sara :)
Som btw ska förlova sig med sin pojkvän/sambo Mats :)
Grattis stumpan och Grattis Mats ! :) ♥
Önskar er all lycka!


Kommentarer
Postat av: Leia

Håller med dig att man förväntar sig en stor tvättmaskin.

Jobbigt med värdelöst torkskåp. Fattar inte varför de inte utrustar de tvättstugorna bättre.

2009-09-29 @ 21:58:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

skönt med lite sovmorron ;P fast de finns nog inget värre än när man stressar i onödan :P

jo de kan jag tänka mig, min mamma har fullt upp med valpen mini därhemma.. där går ju inte många minuter utan att där händer ngt.

men de e klart man kan bli uttråkad ändå, man behöver lite social sysselsättning också ju...

de ska verkligen bli skönt när man får jobb nu så man får träffat lite folk :P

2009-09-29 @ 22:44:51
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Moster Sandra

Kan inte säga det för ofta, vilka jävla ögon Du har Sanna.. mamma, mamma, mamma upp i dagen, blir mer o mer påmind om henne, typ varje gång jag ser en bild på dig, härligt men på samma gång vemodigt.. kram

2009-09-30 @ 12:45:00
URL: http://egosandro.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0