Lördag..

Hej hopp allihopa! :)

Nu har jag iaf varit nere på stan och hämtat ut medicinen, äntligen.. Köpt även nagelförstäknings (Naglack) För jag har långa naglar men ellt jobb i vatten och med hundarna tar på dom, trots att dom är väldigt hårda utav sig själv.

Stefan är i Valbo med Johan, Anges och svärmor, kunde ha följt med men jag har haft riktigt ont i dag och är ruskigt trött, hoppas bara jag inte blir ännu mer trött av medicinen :(Då blir jag ledsen! Sen är jag så rädd för att smitta lilla Milton oxå, det vore ju riktigt pissigt :( ! Nej hellre de säkra före det osäkra.

Nu sitter jag här hemma med våra goa grabbar :) Dom är oxå trötta :P

Jag börjar dock pigga på mig nu, funderar på att kanske dammsuga? Om en stund isf ... :P Ska iaf börja med att plocka in disken, som vanligt :P

Fick 3 skitsnygga tröjor utav svärmor idag :) Blev superglad :) ♥ massor av tack!

Jag återkommer senare, hoppas alla har en bra lördag :)

Hihi, vilken Stil lilla Bossen har ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0