Måndag..

Hej och Hå nu är det en ny vecka..Och jag är HELT SLUT i kroppen av nån konstig anledning :S Känns som jag har växtvärk lr nåt, haha..
Har precis gått till Tempo och pantat och köpt cigg med Bejbi, varmt, kallt.. ja, det är en mysko väder idag :/

Nu så vet jag inte riktigt vad vi ska hitt på..Påvägen till Tempo så gick vi och pratade om hur mkt vi sakna BIL!!! Japp, masssor..

Aja jag avslutar här så länge.. Ha en toppen dag allihopa!

Pussssss


En Sjuk Zanna på denna bild, Stefan tyckte jag såg mysig ut, haha,
Sprang runt å pussa på mig :P Älskar han tilll döds..

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamms till Liam

tack <3

nädå det är ingen fara. för visst har vi världens sötaste son också, även om han inte finns med oss (:

krya på dig!

2009-09-14 @ 15:06:11
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0