Mysmiddag :)

Idag blir det en mysmiddag tillsammans med min älskade make :)

Håller på att göra kyklingfile och klyftpotatis med en super god pepparsås :) Mums...

Idag har det varit en lite hemmafixa dag, haft jättemysigt hela dagen med älsklingen och självklart dogsen.
Har plockat och städat lite, pratat och varit på promenad. Men sen blev det storm helt plötsligt, självklart under promenaden.. ursch, det blev kyligt .. Tur att jag hade på mig min nya mössa då jag hade blött hår sen duschen :)

Nu måste jag fortsätta med maten! Kikar in lite senare.. Verkar som min insperation till bloggen kommit tillbaka litegrann :) roligt tycker jag! :)

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

helluu.. jodå det är bara bra. är lite trött idag, men det är nog bara vädret och bristen på sysselsättning :P sj?

jo visst är dem goa (: vi har två till hemma hos min mamma, så dem har tre nu... ;P

låter mysigt med go middag.. blir säkert en trevlig kväll hos er med (; tacktack.

kram

2009-09-28 @ 18:33:47
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Leia

Hej där!

Idag är det jättebra, förutom att det inte gick som vi tänkt oss med tvätten, fanns bara en liten maskin där. :S

Fast nu är vi äntligen klara för ikväll!



Hur är det själv???

2009-09-28 @ 22:46:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0