Nu så..

Nu har jag sorterat ALLA..Våra bilder på datan, gud så många :O
Säkert skapat 20 nya olika mappar för hundarna, oss, vänner/familj osv osv osv.. Haha..
Herregud, känns som det tagit hela dagen.. Tacka gud för att jag köpte en trådlös mus åt Stefan i födeledagspresent.. annars hade min arm varit DÖD vid detta lag.. Har ont ändå..

Idag har vi ätit korvsoppa..Alltså hemmagjord, såå gott, men Stefan lyckas då alltid att krydda så det bränner i käften, hehe, och jag som bara skulle ut med Ceros en sväng och sa att han skulle ge tusan i att krydda soppan alls, men icke.. Jag hade gjort hela soppan och skulle ut med Ceros innan ja kryddade bara men på den stunden så lyckades han ........

Nej nu ska jag kika på tv och dricka en kopp te.. Hörs kanske senare..

Har totalt glömt bort att sätta upp bilder på SÖTASTE Nelly ♥ Stefans Farmors hund, Jag bara ÄLSKAR henne..


Titta, jag visar mina tänder lite :) Men är SÅÅÅÅ glad :)


Jag kan dansa för dig oxå :D



Här är min Älskade Boll :) Den är ASKALAS KUL :D


Fast jag får inte in den i min lilla mun, så jag tar tag i tyget i stället :)


Ska jag komma eller jaga boll..? hmm, svårt beslut..
Det finns ju två bollar, jag blir helt förrvirrad :P hihi..



Nelly, Sååå underbar liten tös ♥

Kommentarer
Postat av: sirpa

sötaste Nelly,ser exakt ut som sin mor Dior fast med underbett och utan päls på ryggen...och så kan hon sjunga som diorskan

2009-09-05 @ 20:50:31
Postat av: eva

hejhej

2009-09-06 @ 15:53:23
URL: http://bitchenibumhus.blogg.se/
Postat av: eva

tjohej

2009-09-06 @ 15:54:10
URL: http://bitchenibomhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0