Nu sitter jag..

Här igen :) Efter mitt inlägg om att min käre man okuperar datan gjorde att han fick sig en liten tillrättavisning ifrån någon som står oss nära :) Alltså en i familjen, svärmor ♥ Så nu får jag blogga i lung och ro igen .. hihi.. Tycker det är så avslappnande att sitta här och skriva av sig om allt och ingenting typ :P

Fick mig ett redigt städryck såhär på kvällskvisten :) Tyckte att det var så rörigt överallt efter jag har legat sjuk och jag TÅL inte när saker inte står på sin plats, det gör mig tokig! Men nu så är det som det ska igen, slet även ut dammsugaren och köra hela lägenheten..Underbart det känns nu.. Kan inte minnas om jag har skrivit tidigre att det är dags för Ceros B-vitamin nu den här årstiden för guuuud så han fäller.. uhhu.. Stackrs, jobbigt för han oxå då det kliar.. Plutten! han ligger här brevid mig i soffan nu oc myser.. Boss har gått och lagt sig för LÄNGE sen, så fort jag var klar i sovrummet så slängde han sig i säng, trodde han skulle vilja ut igen me icke.. 
Ceros ville det därimot så vi två tog oss en sväng, fick dra fram en varmare jacka för BURR va kallt dt är ute nu..

Ska krypa ner i säng nu och kika på Wallander :) ÄLSKAR dom filmer :) 

Hoppas ni alla sover gott :)

Puss å Kram

 

Kommentarer
Postat av: Sanna

sådär nu e ja tillbaka på bloggen. Tog en pause. Har inte haft nåt och skriva om och bara tagit dagen som den kommer. :)

Jag hoppas du blir helt frisk snart. Inte roligt och va sjuk. :(



Vad snäll du är. Nu har problemet lagt sig lite iaf. Inget ja tyvärr kan snacka om. :( inte än iaf. Känns lite skit för ja e sån som mår bra av att prata av mig och kunna diskutera saker med folk.



Ska du inte kolla upp de där med huvudvärken?



Nej men eller hur, vad e de för roligt och hacka på andra och försöka få andra och må dåligt ? :S Vissa har inget liv. De va ju nån anonym i början av min graviditet som skrev att ja ljög om att va med barn för att ja drack cola o de kan döda barnet.. :S Vad får dom ut av de, och dom vågar inte va sig sj utan måste skriva sig som anonyma. :S



Vad jobbigt och sorgligt. :(

Min mamma är ju alkolist och tablettmissbrukare sen länge, eller aloholen började hon med när hon förlorade mig och mina två småsyskon. Men hon har alltid hållt på med tabletter. hon tröck i sig 50-60 om dagen. :/ Hon försökte ta livet av sig en ggn när ja va 17 och ja fick rädda livet på henne. :(

Min pappa va helgalkolist men slutade dricka tills nu när han träffade sin tjej. Hon verkar ha problem med alkohol.. Hon tog en merflaska och fyllde den med vin och tog med sig, hon behövde den för att "lugna ner sig"... Pappa sa ifrån då, men ibland dricker hon mycket och ibland inte.. Sj håller ja mig helt borta från allt de.

Har du nån kontakt med din pappa?



hahahha. typsikt att killar ska stress en hela tiden. :P men när de gäller dom så tar de hundra år innan dom gör de man ber dom om. :P



hahaha. Ja kan somna till en film om ja verkligen är trött bara, annars sitter ja fastklistrad. De är många som säger att den senaste H.P inte va så bra. :( ja tycker ju Fenixorden inte va så bra.De e så mycket "ond" i filmerna nu, början va de liksom mer ljusa tider..



Eller hur, hundarna e ju så underbar så dom kan man ju inte låta bli och komentera. :D



Jo men eller hur. Han har blivit bättre på att inte komentera. Hörde av en tjejkompis, (syrian) att hennes systers kille va likadan. men hon bara sket i honom och körde sitt race, då slutade han. :P

Men gud. Vf fick hon inte ta med honom?

Du behäver inte oroa dig, sånt tillåter ja inte Sam säga. Pga en speciell sak. ;) Kan ta de på mejlen ist. Inte ja vill att nyfikna personer ska veta. :)

Hoppas de e bra nu mellan killen och ida. Att killen inte e lika extrem som då.

Hihi, du har en naturgåva med barn. :D Så e de med min systers mans mamma. :P



hahaha ja men ja kunde ju de. ;) De e de inte alla som kan.



Vad ska du göra i veckan då? :)

Hoppas allt e bra med er alla.



Massa kramar !

2009-09-15 @ 23:54:25
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0