Onsdag

Halsonten och den täppta näsan gav med sig en del framåt dagen, har lite små ont i halsen bara, annars är det bara bra här :)





Stefan är påväg ner på stan en sväng nu och lyckades på nåt sätt övertala mig om att få ta Ceros med sig ner på cykeln (han praktiskt taget hunden och åkte, hehe) Jag är nämligen LIVRÄDD för att något ska hända Ceros lr att någon skulle ta honom!!!! Vilken mardröm, vi hade kunnat prata fram och tillbaka i en evighet, men jag lär inse faktum, Ceros ÄLSKAR att springa brevid cykeln och vem skulle få för sig att ens gå fram till en sån stor okänd hund? Och om någon större idiot skulle hinna fram till honom den korta minuten han är ensam så får personen faktiskt skylla sig själv utifall Ceros skulle känna sig träng (Kan lätt hända med en påverkad person).
Stefan lovade iaf att höra av sig i samma sekund som dom var på G hem igen så slipper jag få en hjärtinfarkt här
hemma av stress och oro för min lilla pöjk :P




Ikväll ska vi käka Lax.. Satan i gatan så gott det ska bli, det vattnas i hela munnen när jag tänker på de, hehe, jag bara ÄLSKAR Lax :D Mummmmmmmma :)




Imorgon flyttar min käraste Eva .. </3
Självklart hoppas jag att dom kommer drivas i nya lägenheten, att My kommer trivas på nya dagis osv. MEn URSCH så jag kommer att sakna.. Nu finns det inga ursäkter mer, Zanna MÅSTE ner till sin hemmaplan STHLM och hälsa på med både man och hundar :) Japp, det ska jag minnsan :) Annars blir det många ledsna miner.. Nu vill jag inte tänka på det mer, hon kommer iaf upp på fredag så hinner jag inte dit i morron så träffar jag henne på fredag. Klockan lixom springer iväg så ikväll blir det inge Bomhus för mig känner jag, har precis tagit mig ett varmt härligt bad så nu är jag ett russin..




Nu känner jag att jag bara skriver och skriver.. Nervositeten börjar klicka in om att Ceros är ute på äventyr och då gör jag allt för att tänka på annat och denna gång blev det att bomba bloggen.. *Han är i bra händer och han vet vad som är rätt och fel, att följa med nån man inte känner kommer inte på fråga med honom, det vet jag* Det är vad jag går runt och säger till mig själv i skallen.. Normalt va? :P


Nu ska jag påbörja maten här hemma.. Bye Bye  :)  Och Unga mödrar 18.30, får aldrig missas ;)






Update!

Ceros mår bra :) Han försökte krypa in under jordgubbståndet en sväng bara, mer än så var det inte och snart är min gosse hemma igen :) Knäppskalle ;)

Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Haha! Söt du är! Tror inte heller någon skulle våga sig på Ceros! Sen tror jag han skulle känna om det var fel säkert :D Skönt att han är hemma nu i alla fall ;) Hörs gumman!

2009-09-30 @ 23:17:56
URL: http://arhamn.bloggsida.se
Postat av: Crazyangel

Viste inte att det fanns djurfria lägehter, men det är ju bra. Tycker dock att rökförbud borde införskaffas i alla lägenheter. Inrökta lägenheter är vidrigt.

2009-10-01 @ 12:00:18
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0