Skumt..

Vaknade kl 08.00, gick upp och drack lite men kom på att det var söndag och jag kunde få somnade om, så mysigt med maken i sängen :) Och båda hundarna sov också fortfarande :)
Vaknade 09.30 och bestämde mig för att gå upp, även Stefan.
Vi satt i köket och småpratade lite när jag plötsligt var tvungen att verkligen SPRINGA in på toaletten och kräkas :S Men sen mådde jag prima igen, som om ingenting hänt. mysko. Aja..

Knallade ut med dogsen på morgon promenad, Ceros hittade återigen den roliga bollen :)
Och Boss hittade sin gren som han släpade nästan hela vägen hem häromdagen när han och jag var ute på långpromenad med träning och massa bus :) Han har stenkoll på vart han lagt den , liksom Ceros med sin boll :) hihi.. söta..

Nu sitter jag och dricker en kopp te, Stefan har jätteont i huvudet :( Börjar bli lite väl ofta nu, oroligt.. Alvedon hjälper inte heller, jag tippar på att det är synen och han sitter ju en del framför datan och spelar osv.. Tycker synd om han iaf, pysslar om han här hemma ♥

Hörs senare. Kramisar //Z

En trött make innan läggdags :)


Favorit i repris på Ceros inatt :) Sån skön egen stil ♥



Sötaste Bossen, hihi, hur charmig är inte han då? ;)



Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0