Trevligt..

Nu kom vi för en stund sen hem ifrån svärmor..Stefan håller på med lister i Johans rum och jag följde med och umgicks med Svärmor, blev bjudna på middag också, mums mums, är PROPMÄTT verkligen, känns som magen ska explodera, haha..Så när vi kom hem så tog vi ut grabbarna på en sväng runt Brynäs..

Tusen tack Svärmor för dom fina kläderna, blev jätttteglad :)

Ni får ursäkta mina korta och mer sällan inlägg..Jag har nämligen en man som stressar ihjäl mig varje gång jag sitter här med datan för han vill spela. BLIR TOKIG! Nej men allvarligt så är de inte så kul att skriva när man känner sig stressad hela tiden, VILL HA EN TILL DATA!!!!

Aja, jag får väl ta att avsluta här även om jag inte vill, hinner inte ladda upp nå bild heller för när jag har hämtat kameran å sladden så har han för länge sen tagit över datan.. hehe..

Ha de gott allt folk!

Nu blir det en lugn kväll här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0