Trööökig?

Just nu känner jag att min blogg är hemskt tråkig.. Pratade med Stefan om det igår, vilket slutade med att vi bara skrattade.. :P Vem fan bryr sig egentligen? haha..


Jag har som sagt min blogg för mig själv och inte för att resten av världen ska ha nå att göra :)
Även om det är superkul att mitt liv intresserar andra :)
Men ibland tar det stopp i mitt huvud och jag har noll att skriva och då blir det just ett sånt här inlägg om absolut ingeting :P Men ni är söta och läser ändå :) Det tackar jag för ! :D



Jaha, vad har vi hunnit med hittills då? .. Promenad med våra fina dogs :) Har diskat och städat köket (mina fingrar är som russin, haha ) Och sen har vi mättat våra magar lite :)



Nu sitter jag här i köket, kanske en kopp te är på sin plats? Jaa, de ska jag göra, sen fortsätter jag skriva om ingenting :P



Sååå, nu har jag mitt älskade te :) Jäkla händigt med bärbar data, kan röka samtidigt som jag skriver :P (Under fläkten alltså och även öppet fönster i köket)

Vi har väl inga direkta planer för dagen, ska plocka ordning lite hemma, Bejb står och rakar sig.
Nu välte han en trägrej ute i hallen som råkade hamna på Ceros framsträkta tassar, han hoppade upp och kollade förvånat upp "va tusan va det där?" Och som skjuten ur en kanon kom Boss för att undersöka och vakta Ceros tasssar SÖTNOSAR!!!! Dom är bra roliga våra små pojkar :)



Nu fick jag en puss av mitt hjärta för han ska iväg och träffa våran fina snälla vän Mohid :) ♥

"aa, jag kommer om ett tag, jag älskar dig, hejdå" haha.. Gobit! :) Älskar han oxå, massssssa :D



Nej men folket, idag känner jag mig GLAD, JÄTTESKÖNT!! Har inte alls varit på topp senaste 4 dagarna.. Men igår tog jag tjuren vid hornen och ringde upp min älskade vän som ska flytta till Sthlm.. Har lixom hållt mig undan från henne av nån skum anledning just för att hon ska flytta, hur sjukt är inte de då? Det har väl att göra med att jag inte vill inse att hon faktiskt ska flytta, det ger mig hjärtesorg och under mitt liv så har sååååå många flyttat, försvunnit eller helt enkelt gått och dött så jag tycker inte om att säga hejdå.. hmm.. hur fasiken kom jag in på detta? .. JO, just de, jag ringde upp min käre vän.. Hon förstod, hon visste varför jag varit frånvarande och inte kontaktbar de senaste dagarna.. För jag VILL INTE att hon ska försvinna, även om hon ändå finns kvar.. Hur som helst så känns det bättre nu när vi pratade om allt och ingenting som vanligt :)
Lite kul att hon redan visste och är tacksam över att hon inte tig illa vid sig..



Detta blev ett långt inlägg.. inte vad jag hade tänkt mig faktiskt men jag tvärfastande här vid datan.. så kan det gå :)

Tror jag ska slå en signal till min underbara mormor nu ♥

Vi får höras av :) Hej Hej..

Kommentarer
Postat av: egosandro

Svarar mormor/mamma när du ringer? inte när jag ringer iaf. aja hon ringer väl själv när hon känner för det, orkar inte jaga henne iaf..

2009-09-29 @ 09:09:13
URL: http://egosandro.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0