Tröttoch jävlig!

mh, inte min min bästa dag idag, låååångt ifrån..
Varit trött, lättireterad och mått allmänt piss hela dagen, börjar nog bli sjuk! GAAAH!!

Tänker inte skriva mkt alls i,dag för jag orkar bara inte med NÅGON idag, jag ORKAR bara inte. Är så less, trött och sur på nästan allt. Ibland känns det som om en liten del av mig dör ut.. suck. Känns som om folk bara tittar på medans jag stressar ihjäl  mig för att allt ska hinnas med och bli gjort, gud förbjude mig att få lite hjälp!

Åh, piss på detta, har sett fram emot att få gå och lägga mig och sova hela dagen med hundarna så GODNATT!




Så fridfull och go, sover på mammas filt♥



Så vacker & snäll, hjärtat smälter min prins♥




Tack för att ni kastar ljus över min vardag!
Nu ska jag dra täcket över huvudet och sova med er
tätt tätt tätt intill, min fina killar ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vad fina bilder du har lagt upp! :D

Ursch, jag hatar såna dagar. Man bara vill begrava sig själv. Hoppas de blir bättre i morrn.



Gud vad härliga hundar du har ! :D

Vad skönt att du har fått Ceros och tycka om killar. Måste kännas underbart. :)

Jag tog hand om min grannes hundar (dvärgpudel & bischon frisee, vet inte hur dom stavas) när jag var mindre, var ute med dom varje dag, flera ggn om dagen, badade dom och var hundvakt ofta, jag älskade verkligen dom. :)



Jag har min lilla tjej nu så det kommer aldrig och gå, men drömma kan man. :)

Va? de visste ja verkligen inte. Jag har alltid hört att "kamphundar" ska vara så farliga(men det vet jag att dom inte är utan det är ägarnas fel, dom flesta föder ju upp sina kamphundar till och vara farliga) och att golden skulle vara bästa famijehunden..

Fick Ceros några skador ? Men har man hunden lös så får man faktiskt skylla sig själv om den blir skadad.

Woooh, 52 pittbulls ? det var inte lite. Coolt att du kan allt det här. :)



Har du inte kontakt med någon av din familj?

Skönt att du kommer bra överens med hans familj. Det kommer bli jobbigt den dagen jag gifter mig för jag är hundra på att jag kommer gifta mig med en utlänsk och dom har ju minst hundra släktingar och femtio familjemedlemmar typ. Så kommer jag med min familj, det kanske skulle komma 10 max.. Jippi.. Men det är sånt man får ta. :) förhoppningsvis så kommer de ordna sig.



Du kan skriva vad du vill. Alla har åsikter och man får tycka vad man vill. :)

Skriver jag öppet om mitt liv så får jag leva med att alla har sin åsikt och sina tankar. :)



jo ja vet att mitt förhållande med sam inte är det bästa. Jag har haft ett riktigt illa förhållande innan, och problem med familjen.. Det skulle vara jätteskönt och ha någon och prata med om sånt, någon som har vart med om liknande. Tack så mycket. :)



Min var bra faktiskt, bortsett från honom. Men jag hade mina stunder den dagen också. :)

Härligt att ni hade härlig helg.



Jo, jag la dom i en tygpåse. Finns så mycket fina kläder där. Jag förstår inte hur folk kan sälja sina bebiskläder, gud det finns så mycket minnen i dom. "Den hade hon på sig när vi åkte från bb", "den hade hon på sig när hon spydde ner hela mig första ggnen", "oh just de, den hade hon ju men den var ju så stor på henne".. haha. Dom ska sparas. :)



Taack så mycket. :D



Har ni nåra tankar på att skaffa bebis snart eller nöjer ni er med dom två stora bebisarna ni har nu ? :D



Hoppas Boss blev glad när du gick ut med honom. :D



Det ska jag göra. Pussa hundarna. :)



Kramar!!

2009-09-02 @ 03:34:32
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0