Valp..

Då var det en nya dag med nya tag minnsan!
Sov hemskt länge idag :S Är helt förvånad själv, men men.. Så länge hundarna oxå sover så vem skadar det?

Nu sitter jag vid köksbordet och dricker te. Jag älskar te. hehe...
Tänk för att nu slipper jag oroa mig för att glömma ta alla 5 tabletter per dag för nu är dom slut :D Underbart vill jag säga..

Idag skall vi till svärmor och gratta hennes karl Kjell :)
Försöker rycka upp mig för jag är inte på alldra högsta toppen , men det blir vad man gör´t till :)
Ska knalla ut med CerosPeros snart..

Åh, igår träffade vi vår granne som bor en våning över oss och har en Staffhane, jättefin, verkligen! Hur som heslt så stod han där ute i T-shirt med en liten liten liten URSÖT Bebisvalp :) Hundarna blev alldeles till sig, hihi :)
Hoppas det var hans nya så man får se mer av henne, vi hann inte prata så mkt, hon va så nyhämtad och vi hade båda våra grabbar med oss, kan bli liiiiite för stort intryck på en sån liten tös :)
Tar det nästa gång när vi bara har en pojke med  ;)

Nu säger stefan, vet du det är jätteskönt ute, hur kan han veta det ? Aja, jag litar på han och stutsar ut, hej å jå!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!



Hur är det?? =)

2009-09-26 @ 12:39:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

låter trevligt (; sj är man bara hemma idag, c jobbar hela dan och det är sådär halvtråkigt väder.. så vi får väl se vad som blir idag..

tråkigt med ångest :/

det är helt okej med mig, det går lite upp och ner men vissa dagar orkar man inte va nere heller, så då gör man sitt bästa för att underhålla sig sj med annat ist ;P kramkram

2009-09-26 @ 13:42:27
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0