Mamma..

Idag för 16 år sedan var det sista dagen vi spenderade tillsammans.. Jag saknar dig så otroligt mycket.
Jag känner mig så tom, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Jag får helt enkelt samla ihop mina tankar och känslor ang mamma så kanske jag skriver om det, eller så gör jag det inte.. Det återstår att se.

♥ Vackra du, Jag önskar att du var hos mig, älskade mor..♥


Jag tog mig en ordentlig promenad i solskenet med älskade Ceros.
Det var mysigt, samla tankarna lite.. Riktigt varmt ute! Men eftersom jag är sjuk, halsont och feber så lär jag ändå va påklädd, så jag gick runt i tjocktröja och halsduk, haha.. Måste varit en kul syn..

Jaja, nu ska jag diska och plocka lite här hemma..
Träffade en annan granne här idag,
Jätte trevlig tjej :)
Dom har en så gullig liten staff.

Nu ska jag sätta igång lite här hemma,
har lite kvar, tog en liten pause.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Moster Sandra

Usch.. Nu vill jag röka!!!!!! Har förträngt medvetet vilket datum Sabina dog, ibörjan frågade jag samma fråga varje år till mamma, vilket datum i april? men varje år hoppade det ur systemet... Jag tänker fortsätta förtränga det. Saknar min syster o kan undra hur allt hade varit "om inte" men vad ger det egentligen?! inte något! Kram

2010-04-14 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0