Fråga..

Jag har funderat en hel del om detta med bloggning och jag har en massa söta trogna läsare, tack!

Men.. Jag har inga barn, jag är inte gravid, jag är inte känd, inte stenrik, super mig inte full & festar hela nätter osv.. Och det är lite just "dom" som "styr" blogg- världen..
 
Så mina frågor till er är,

  * Vad vill ni läsa om? Vad vill ni att jag skriver om?*

Är ni intresserade utav en frågestund?


Nu hoppas jag verkligen på respons ifrån er läsare :)
Så kom igen nu :)

**************************************

Så länge så ska jag bjuda på en sak..
En gammal vän till mig har gjort en liten video åt en utav mina låtar och satt ut på youtube.
Otroligt gulligt, hehe, sätter ut länken så får ni se.
Eller mer lyssna.
Detta är en låt jag skrev för flera flera år sedan.

Tack Malin, det betyder mkt att du aldrig slutat tro på mig och min musik! ♥

-Det kunde blivit-
http://www.youtube.com/watch?v=-9ZkfqcZN00

Gammal bild, Äldre låt..



Kommentarer
Postat av: Malin

Tack gumman. :-)

2010-08-26 @ 16:56:28
URL: http://metrobloggen.se/dufb
Postat av: izzy

hej tjejen... ja vi har blivit tajta genom åren, jag och manen, så många tårar och gemensamma drömmar som gick i kros för oss genom tiderna men vi växte ihop, för livet skulle jag vilja säga, vi är varandras bästa vänner, känner till varandras sämsta sidor och mindre vackra skavanker ,saker vi inte är så stolta över men ändå är kärleken stor, STOR... fjärilarna finns där, inte lika galna som de varit i början men tryggt vibrerar de under huden på oss när våra ögon mötts över rummet och ler... och snart kommer våran allra största dröm att uppfyllas =)n vad mer kan vi begära...



---------------

att se ditt liv, din vardag, få ta del av dina tankar, drömma inför framtiden är nog spännande för mig, jag gillar din blogg, för den är ärlig ... på gott och ont...=)

2010-08-26 @ 20:05:40
URL: http://blogg.2sma.se/
Postat av: Maddiz

Hej stumpan! Var in och lyssnade på låten! Den var jättebra stumpan! Fortsätt med att skriva musik och sjunga. Vad gäller din blogg så älskar jag den som de är. Tycker om allt du skriver. Så fortsätt som du redan gör! Kramar

2010-08-26 @ 22:12:16
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Hej Zanna. Bara forsätt skriva som du gör. Bara älskar att läsa din blogg. Å framför allt fortsätt skriva musik. Var inne å lyssnade på låten. Skit bra låt. Kram

2010-08-28 @ 15:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0