Fredag kväll..

Vi packade ihop oss allihopa och tog en promenad ner till Prix, mest för att hundarna skulle få ut och knalla lite :)
Och Lillan skulle få titta lite på träd, buskar osv..

Alltid lika glad :D *fniss*


Ceros hittade en orange boll också, han gillade den skarpt!
Boss har varit en riktig busunge idag ;)

Men är lika go och mys ändå :)




Nu sitter vi och myser i soffan med tända ljus och på Tven går nån film, har inte riktigt hängt med, tyvärr..
Hundarna ligger vid våra fötter och myser dom med..
Det doftar vijol här inne.. Underbara doft ..



Noella ligger och sover, hon ingiver den nya sängen..
Inga klagomål än så länge.. Hon sussar så gott så :)



Innan sängen så fick hon bada och plaska runt i badkaret, självklart under uppsikt utav oss,
Som satt på sidan av och kikade och fnissa åt hennes påhitt :)

Nej nu ska jag vara social med min karl som är hemskt trött för övrigt,
Ska dricka upp mitt te innan det blir sängen.
Vanilj -te.. Mumma!

Bjuder på en bild från igår,
när vi gick ner och checkade in Sommar-yran en sväng
.


Jag Och Stefan kikade precis igenom dagens tagna bilder..
Och det finns en del såå söta och roliga,
Men denna bild, den får pryda bloggen ikväll..

Lutandes emot mitt ben med denna min.. en lite Puss kanske? ;)


Nattinatt på er..


Kommentarer
Postat av: Dufb

Hoppas du sover gott. Och att du får en super bra dag i morgon. Kram

2010-08-14 @ 00:47:56
URL: http://metrobloggen.se/dufb
Postat av: sirpa

Vilka fina bilder

2010-08-14 @ 09:22:09
Postat av: izzy

va mysig , allting se ut...vovvarna och ungarna och ni 2 =)

2010-08-14 @ 11:42:46
URL: http://blogg.2sma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0