Hej hej

Kom precis in ifrån en prominix med pojkarna och Stefan..Det är fortfarande varmt men det börjar blåsa lite..

Svärmor kom förbi och lämnade Stefans nya lur som han fick ut på försäkringen, toppen!
Han fick även ett par nya jogging skor, skit snygga! Ja, jag erkänner, jag är avis ;)
Men glad för hans skull såklart :)
Har fruktansvärt ont i mina fötter efter alla promenader jag går under dagarna,
Men pengarna räcker inte till allt, så är det bara, tyvärr.

Känner att mitt humör icke är på topp.. Vet inte riktigt varför, men känner mig lättretad och lite deppig..
Jag hatar att känna så.. Försöker hålla mig sysselsatt så kankse det går över..Eller?
Man kan inte alltid vara på topp, vilket jag nästan alltid är så det är väl inte konstigt med det.
Stör mig på allt just nu.. fy va jobbigt!



Nej jag tror att jag går och sätter mig i soffan en stund, kanske är nå vettigt på TV?
Går undan lite, få vara lite för mig själv, fundera i mina banor en stund.


Ha det super allihopa så hörs vi av lite senare eller i morgon..

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: izzy

nu har jag snokat lite mera och sett era vovvar =) coolt med så stora hundar av "den farliga" rasen som är som barnkära och lugna.. Läste att du var på piss humör för stunden, tja tjejen ,ta det som det kommer... ibland är det våra hormoner ibland vet vi inte alls vad det är men man få faktiskt må piss med jämna mellanrum , det är helt ok ... men inte allt för länge =)

2010-08-12 @ 17:58:09
URL: http://blogg.2sma.se/
Postat av: izzy

ja =) varje gång jag gå förbi en spegel eller ett glass dörr eller vad fan som helst bara det speglar sig ,kan jag inte låta bli att glo på mig själv, tänka sig att det är JAG... och det är MIN mage och det är Våra UNGAR DÄR I .. helt tokigt... jag hade jo för några år sedan nästan accepterat att jag aldrig nånsin skulle bli med barn och icis försöket vi gjorde skulle bli den allra sista för oss, vi hade verken ork, psyke eller pengar till fler, så vi skulle satsa på ett bröllop i sommar och sen börja adoptions processen ... tänk att det tog sig ! och dubbelt upp, det dessutom =) och en av varje på köpet =)

2010-08-12 @ 18:02:41
URL: http://blogg.2sma.se/
Postat av: Maddiz

Hej stumpan min! Alla har rätt att vara lite nere ibland. De blir bättre ska du se. Du får göra saker enbart som är kul ett tag ska du se att de går över. Många kramar till dig min älskade vän!

2010-08-12 @ 23:16:27
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/
Postat av: sirpa

Tjena,tjena,,hoppas du mår bättre idag, och att humöret är lite lättare...

2010-08-13 @ 07:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0