Lördag

Igår kväll hade vi lilla Noella här.. Lilla skruttan är förkyld, som alla andra just nu typ.. Trist!
Och sen är det även tänder på G så hon var lite kinkig emellan alla skratt attacker.. Själv var jag inte heller så kry och var hemskt trött men det otäcka var yrseln.. Uha.. Inge kul med en liten flicka på höften när man är yr, tänk om man skulle svimma lixom?!
Det gick iaf bra, vi var ute med Ceros, lagade mat, busade och lekte, badade och sen var det dags för sängen.
Hon sov hela natten igenom som alltid :)



Jag har dock inte sovit en blund knappt inatt.. Fick ett sms utav Karin som berättade att en av hennes hundar, Ice var försvunnen och inte gick att hittas, då hade han redan varit borta i flera timmar!
Blev jätte orolig och maktlösheten jag kände då hon bor i Tierp och det inte fanns nån möjlighet för mig att hjälpa till att leta efter honom..
Det enda jag kunde göra var att försöka vara ett så bra stöd som möjligt över telefonen..



Han är iaf hemma nu, Hon var och hämtade honom för nån timme sen.. Ett snällt par som Karin brukar träffa på när hon rider och har hundarna med sig hade hittat Ice och tagit hem honom under natten men visste dock inte vart Karin bodde eller hennes nr.. Hur som helst så mår lill-grabben bra och njuter för fullt av att vara hemma igen..
Så nu kan man slappna av.. Skönt!

Men guud vad trött jag är nu, känner mig helt dåsig..Ögonen går nästan i kors på mig :/
Kommer bli en tidig kväll för mig.. Men jag har hunnit med en del idag ändå..

Vaknar - Gör allt som hör morgonen till, speciellt med barn i hemmet..
När jag sen lämnade Noella så gick jag och Ceros hem och dammsög hela lägenheten ( gud va dom fäller hår nu, hur mkt man än borstar dom) sen fick jag nåt ryck och började skrubba alla skåpluckor i köket och gick vidare till dörrar och dörrkarmar efter det.. 

Efter det satte jag igång med att göra iordning en marinad till kyckligen som ska ätas till middag ikväll, så det ligger där och suger åt sig nu.. Doftar ljuvligt!
Tror jag kör på coscos till idag.. mums..



Näää, nu orkar jag inte skriva mer.. Som sagt, Ögonen går i kors.. Bokstavligt-talat.. *Gäsp*

Tusen tack för era söta komentarer ang min blogg och även en av låtarna jag gjort!♥
Ni är så söta och goa allihopa!


Puss påre!


Kommentarer
Postat av: Dufb

<3

2010-08-28 @ 20:40:06
URL: http://metrobloggen.se/dufb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0