Miltons Födelsedag :) ♥

Först vill jag bara nämna att..

Blogg.se strular järnet!
Jag måste publucera varje inlägg 2 ggr för att det i huvudtaget ska komma upp!
(Så jag har inte försvunnit..Jag lovar, hehe )

Tack svärmor som talade om för mig att gårdagens inlägg - Våran kväll- inte hade kommit upp!



Kom precis hem för en stund sedan ifrån Valbo där vi har firat stora pojken Milton som fyller 2 år idag :)
 
Stort Grattis, sötaste Milton!


 Hade väldigt trevligt på M´kalas :) Han fick en massa spännade presenter & tillslut var det så mycket så han inte visste vad han skulle leka med :P hehe..

Tack till Emma Och Niklas som hade fixat och donat så fint kalas till sin lilla pojk! ♥
Och bjöd på massa gott fika..
Och jordens sötaste tårta,
 I Nalle puh format! :)
Nalle puh är en stoooor favorit för Milton :)

Jag glömde tyvärr kameran.. Men jag kanske kan få en bild utav Emma lite senare :)

Tyvärr så går det inte att lägga upp bilderna som jag fick av Emma,
Men jag länkar till henne så kan ni kika där på kalas-bilderna :) 

Milton´s Mammas Blogg:
http://crazyangel.blogg.se/


Nu måste pojkarna ut och det måste lagas middag..

Vi får höras av!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0