Snälla har någon sett Neela?! - HITTAD!

SNÄLLA HAR NÅGON SETT DENNA GODHJÄRTADE SÖTNOS??!!




Neela blev stulen igår, måndag 30/8 utan för Time i Andersberg vid 22 tiden.
Allt vi har att gå på är en att en kille med keps,gick fram, gav henne en örfil och tog henne och gick,
Det är vad några små  pojkar såg preics innan det upptäcktes att Neela var borta.

Så jag vädjar till er, har någon sett eller hört något?
Ring något utav dessa nr:

Louise Ågren: 0720032544

Ida Ågren : 0738333184

Eller ring mig!

Zanna Holappa: 0760950993

Neela är en helt otroligt fin hund som även bodde hos mig under ett par antal månader då hon var yngre.
Jag ber er verkligen att föra detta vidre så att Neela får komma hem igen!
Det är så många som älskar denna hund och som nu sitter på nålar utav oro för vad som kan eller kommer att hända henne.

SNÄLLA HÖR AV ER OM NI VET MINSTA LILLA!!


// Zanna


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Hemkt att sånt här händer. Jag skulle aldrig ens chansa i dagsläget och sätta min hund utanför affären eller liknande. Lämnar henne inte ens utom synhåll på gårde.. Finns för mycke idioter i dagsläget.. Hoppas hon kommer åter. Men om killen slagit till henne utanför affären och sen tar henne så blir man ju lite fundersam med vad som är tanken med stölden... :/ Men hoppas soms agt att hon kommer åter - välbehållen.

2010-08-31 @ 14:32:06
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Dufb

Känns bra att veta att hon är hemma igen.. :)

2010-09-01 @ 00:03:12
URL: http://metrobloggen.se/dufb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0