Update..

Kör en uppdatering medans lillan tar sig en tupplur..



Gårdagen var super!
Vi tog med oss Nella och åkte till S´farmor (Noella älskar henne)
Där fick vi ungspannkaka.. mumma.. Lillan åt som bara den :)
Sen lekte hon med sina leksaker och sprang i trädgården bland buskar och bär :)

Vi tog oss även en promenad till Virva.. Där fick hon plaska händerna i poolen, leka med vovvarna och spela maracoos (?) som hon även fick med sig hem :) Hon njöt stort av all uppmäksamhet .. hehe..

Jag glömde kameran IGEN! Totalt värdelöst.. Aja.. Nästa gång, trejde gången gillt?

Men har en massa söta bilder ifrån igår här hemma och från idag :)

Så nu blir det en bildbomb här i bloggen :)

Gårdagen..

Vi tog oss ett bad :) hihi.. Hon älskar Vatten :) Bus & Mys ♥


Alla ville vara med :)



Innan läggdags så mystes det massor med Bossen.. Så söta ♥


Bus-ungarna..Riktigt goa tillsammans..


Dagens bilder än så länge..

Båda mina hjärtegryn.. ♥


Underbara Lilla liv.. Myspys..


Nu sussar hon som sagt gott..
 
Bejb gick ut med Bossen som tjatade och ville först in och säga godnatt till Nellis (VIKTIGT hihi) och sen ut och kissa..

Hon ÄLSKAR verkligen hundarna & dom henne ♥


Själv ska jag plocka lite här hemma,
Kika vad det blir till middag och sen slappa några minuter framför dumburken innan pluttan ska vakna igen :)

Vilka ögon denna flicka har.. Nyvaken & fundersam.. hihi


Tidigare idag när jag tog Ceros och Noella på promenad så stannade vi och gungade och åkte ruschbana (Stavas?)
Hur som helst, gud så kul hon hade, haha.. 
Hon skrattade hysteriskt :)
Så jag tänkte att när hon vaknar så ska vi ut och leka lite till utan vovve :)
Jag ska försöka minnas att ta med kameran ut..



 
..Den äkta underbara kärleken..


Kramar ifrån
En hoppfull och lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0