Sommar yran..

Solen skiner och steker på ordentligt idag.. Det fick vi minnsan reda på när vi tog oss ut på våran dagliga långis med pojkarna.. gaah va hett!
Själv så var jag klädd i svart, från topp till tå.. Ingen bra ide´.



Har ingen aning om vad dagen har att bjuda på än så länge.. Tänkte få nånting i magen till och börja med, sen får vi se..
Vi har iaf inget bestämt ännu.



Det är ju denna såkallade Sommar yran nu här intill..
Vi har varit ner och kikat (i torsdags)..
Fanns hur mkt fint som helst, hittade bla ett par skor för en sån liten slant som jag verkligen skulle behövt,
Men.. Man kan inte få allt här i världen..
Och det kändes hur trist det egentligen var när man inte har nå pengar?! Vad ska man då göra där?
Bara sukta efter allt bra, fint och perfekt som man hittar och så gärna vill ha?'
Nja, jag vet inte ja..
Just det är otroligt trist, men skoj att komma ut lite och göra nå tillsammans, hand i hand..♥ :)



Och i morgon är det våran bröllopsdag - 1 År.. Tiden flyger iväg.. Mer om det imorgon :)

Nu ska jag plocka lite här hemma..

Hej så länge :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Men... vart äru nu e jag juh på msn.. :(

2010-08-14 @ 13:39:20
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Grattis på bröllopsdagen!

2010-08-15 @ 20:15:44
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0